Wednesday, December 23, 2009

syiannn tikus itu....

salam~
sesunggohnyerr hati ku ini sunggoh sayu tatkala melihat menatang 'cik ti'tuh menderita diambang SAKARATULMAWOT tekena perangkap umah kami...huhuhu...siann la wehhhh....aku nehhh mmg pantang skit tengok menatang menderita gini..cam nak tlong jerkkkk....x sampai ati wehhh~wahai 'raja tikus'...aku tepakse letak segala getah racun bagai...sbb segala keturunan kerabat ko da beleluasa kat ghumah akuu..abeh kentang2 umah aku ko cabol kehormatan diyerr....kihkihkih...sampai ati ko 'cik ti'...maka dengan itu...aku pon bedesuppp g kdai AMINAH MAMAT..kedai roncet paling HOT kat dungun neh...tapi tulaaaa... MOTIP kedai hot nehhh x juai racun tikos..dia juai getah jerrkk..getah pon getah la mokchik...janji peperangan kami berhasil~awwww~~maka operasi membanteras segala kerabat cik ti bemule~umpannnyerrrr>>>nahhh hamekkk koo..kentang yang ko nak tebok sangat tuhhh..abehkann sisa2 ko...x kose aku nak carikk umpan2 lennnn~

tapi tu la wehhh..aku nehhh....aduhhhh...lemah sunggoh tengok menatang kne seksa nehhh~macam meronta2 mintak tolongg..cam nak nanges aku raser..tu la ko 'cik ti'...saper soh lalu ctuuu....kan da lekat2 kat getahh tuhhh....siannn kat koo..aku nak tlongggg..tapi kangg aku kne TAMPA LAJU2 ngan KAK JULIE aku kanggg~siannn koo diambang maut...huhuhuhu~aku doakan ko masok surga ekkk natiii....(masok ker weehh)>>waloponn ko da cabol segala kentang2 bagai kat rumah aku..aku hamponkann segala dosa2 silam ko...byeeee~(nak g tepi lawot nak nanges jap~)

(yang penting bukan aku yang snap gamba nehh~x sanggop denn nengokknyerrr~huwaaaaaa!!!cedeyyyy~naperlaa ko g masokk perangkap tuhhh..hadoiii...thanks yerr kak julie ku tlong amek gamba...x sanggop adekmu neh nak meratap kesengsaraan menatang nehh~




>>>>>>sebab2 camnilaa yang buatt aku x leyy makan DAGING LEMBU KOBAN...(kenaper???haa..lenkali kali aku setori...nak meratap pemergian 'cik ti' japp...)okeh byee~...nak g nanges tepi lawot jappp....huwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment