Wednesday, December 9, 2009

GEMOKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salam uolls....
haduhhhhh...sunggoh gusar hatiku ineh biler ramai da menegor diriku da nmpak berisi balik...waduh2.....neh haku jadik cam nak sawan nehhh~bukan haper wehhhh..biler hari2 dok mengajar oang masak jerrr,pastu laporla wehhh....balik umah plak...dapat geng2 kaki makan jugakkk..aiyooooo....mmg haku beselera bagai nak rak....maka dengan ini saya BERAZAM!!!!!!sesunggonyerrr dengan hati gigeh n tawaduk nyerrr sayer akan BERDIET kembali!!!!!(mengong jerr azam haku nehh~)heheheeh

tapi kann wehhh..meh cni haku nak citerr naper aku neh beria nak diet balikk...camni wehhh...aku ni kannn mmg laaa dlu kurus kering glee...maser zaman2 aku dirundung kecomelan gtuu....masa umor aku tengah menggedik laaa...umor 4 5 tawun..sampai laaa aku nak masok skola menengah,bapak aku punyer risau nehh>>>>>naperlaaa anak aku nehhh kurus sangat....betis besor lengan jerkk(betoi ket ayat aku neh)...bapak aku pon aperlagi..gigeh pi cari ubat gemok nehh..maka dengan itu..bermula idopku dengan APPETON n CHAMPS...pastuu...aperlagi wehhh...badan aku bagai membuak2 lemaknyerrrr...pastu ditakdirkan plak aku neh dapat sambung blaja kos kulinari....mangai....memang tesembol2 lemak aku kuar....tapi masa tuhh aku ingat aku paling cantek da wehhhh..ngeh3....aku sedor aku gemok waktu tuhh,tapi bajet comel kannn)ngeh3..

bukan aku x penah diet wehhhh....tapi beselaaa..hangat2 taik hanjing jerrr
(motip>???)heheheh...ubat kuwus segala aper jenis..sumer aku makan...segala jamu..sampai teceret2 aku mengkedarah makan ubat kuwus...pastuuu kuwus la ckitt...(tapi x la sangat wehhh)camtu gok aku tengokkk~psiko jer lebey......ngeh3....
perhatian~sila abaikan gambor kaki ntah saper2 neh~harap maklum~wink~


mmg azab wehhh aku dluuu....tauu berat aku baper...mmmg aku seniri x cayerr...80+++ TAUUU!!!!!!waduhhh..raser sunggoh kembang badan ku ineh~biler dok sesajer tuh kannn...tedetik gak raser hati aku neh~PATOTLER AKU X DAPAT2 PAKWE EK DLUU..ngeh3..asek kne reject jerkkkk..hehehehehe....cinnabeng~

Tapi!!!!!!disebabkan satu kejadiannn tuh wehhh...putus chenta la kununyerrr....selepas aku dirijek...mmg aku berazam gler2!!!!!sebb aku sayang sangat kat dia nehhh~upppsss..chup2... ni bukan laki yang aku dok meroyan kat belog aku neh tauuu....dia tuuhh tetap chenta sejati akuu....ni oang lennn~dia aderlahhhh....emm...xperlaa..da kawen pon diaaa...ngeh3...

(lihatlaa duniaaa perbandingan aku dlu n skang~da mcm eklan ubat kuwus la plakkkk~wink>


haa..sambung balik...sebab mereka2 inehlaaa aku gigeh berdiet sampai berat aku jadik 58!!!!!!HUH...uoll bayang kannn...dekat 30++ berat aku hilanggg!!!!!!haaaaaa..rahsianyerrrr??????PUTUS CHENTA la wehhhh!!!kihkihkih.....mmg waktu tuhh..aku besunggoh2...bapak aku sampai merambu air mata tengok aku gigeh berdiet..x makan nasik kat 2 bulan lebey~mmg aku TEKAD habeh waktu tuhhhh~yang penting aku KUWUS hoccay~ngeh3...tapi idokler kurus melepek gtu...cumer aku x la segemok dlu kannnn....heheheehe...untuk haper???tujuannyer aku nak TUNJUK kat oang tuhhhh..yang aku blehhh KUWUS la woiii!!!!!!!!!!!!wink~

haaaaa~iniler sayerrrr~nak kater kuwus sangat x laaa..kang melayang2 plak haku neh~ngeh3


TAPI wehhh!!!!!biler aku da keje nehhh~kegemilangan aku untuk kurus secara berirama neh(aderker wehhh????)...macam nak ilang dahhhh...ramai da tegor aku da nehh~badan aku cam berisi ckit...haduh2...risau akuuuuu...tapi mungkinkah salah baju akuuu??? yang nmpka aku gemok?>>>>(nak salahkan baju plak diyerrrr!!!)haduhh STRESS!!!STRESS!!!aku timbang berat aku skang da nek 2 kilo....PUAKA betoiii!!!!!!!ker penimbang tuh weng wehhh>?????x per2...memang aku nak DIET habeh2 san!!!!!(kununnyerrr la haku neh~)yang pentinggg!!!!aku nak pewot haku cam PUSIKETDOL balikk!!!!!!awwwwww~

No comments:

Post a Comment