Wednesday, December 23, 2009

naperlaaa aku neh wehhh~

salam....
hadehh..naperlaaa aku neh wehhh...da macam oang mengandong..(tetibe)macam2 aku alah..yang herannnyerrr kak julie aku pon camtuh...ker kami serumah kne buatan oang wehh...haduhhh...asal masok makann jerkk nak muntah..rasa mual laaa...tekak kembang laa...ader jerkkkk...kalo dulu....NAUZUBILLAHH..pantang neh tengok makanan...bedesuppp~beras 5 kilo bley tibai 3 hari jerkkk...kalo makan ikan tuhhh,,tulang pon x nmpakkk..punye puaka x puakenyerr pewot kami nehhh~TAPII!!!SKANGG!!pelikkkk la hakuuu...bau oang masak pon aku nak muntahh...tengok nasik lagilaaaa....aku makan asam jer laaaa...tu ponn kang mulalah~tetongeng2 aku sakit pewot....kalo g opiss...exkiusmi....nak tonggengg atas kusi jappp...sakit pewottt(sambil sapu minyak yu yi cap limau)azabbnyerr aku raserrr....kekadang kann aku n kak julie tepikir aper tauuu..."ker tuhan da tarik nikmat kiter nak makan wehhh..dlu kiter beria berdayet..beria tanak makan nasik...last2 skang aper x bleh mkn)"hermmmm..macam2...tu aku kater...oang mengandong pon x camnehhhh...kalo sehari tuhh x makan aper x per wehhhh...kalo makan dok uwek2...kalo dluuu lewat makan seminit pownn da menggelupor aku dalam umahhh...kenapakah aku harus begini??????//haduhhhh~

Aderkahh KAMI kne SANTAU wehhhh..(mungkin ader cemburu ngan kejelitaan kami????)wink~
hadoiiiiii~kami memang NAK KUWUS wehhh,,tapi tamau sakittt!!!huwaaaaa!!!!!kalo camnii gayanyerrr.... pusiketdol ponnn meraong tengok pewot kami cam papan SKETBOD!!!!!hadoiiiiii~(sambil dok sapu minyak YU YI cap limau kat pewot ngan hidong)....

nehla diyerrr pompuann2 yang da macam mabok kepayang dalam ghumahhh~haduhhhh...."kami amat jelita"tetibe kuar statement bleh buat oang muntah darah...uweeekkkk~)

No comments:

Post a Comment