Sunday, December 20, 2009

soping-soping!!!!!

salam....
alllu2!!!!entri aku kali nehhh citer pasai soping soping aku jerkkk(lantak koang la nak baca ker takk..ngeh3)..bukan nak showoff2 hocaay~nih hanyerlahh untok tatapan buat pengajaran anda sumer supayer jangan MEMBOROS yerrr!!!!jangan jadik cam aku yanggg jakun biler dapat soping....Y.E.S laaa katakannn..so aperlagikkkk....perabehlaa duet aku yang da mmg takder nehhh~gigeehh sunggoh aku bersoping walopun tinggai baper kupang jer nehhhh~PUAKA betoii pompuan nehhh..hakikatnyerrr...takderlaa banyak sangat aku berSOPING....2 3 item jerkkk...ngeh3...tapi tulaaa..hakikatnyerr lagik skali...duett aku>??????huwaaaaaaa~(baru nak raser nyesal wehhh..)

olehhh ituuu...lets CEKIDAUT!!!!!!

(ni jerkkk mendalah aku belinyerrrr...ckitt jerkk kannnn....kire afdhol la tuhh kann..kan..kan...wink~)


oohh..ai laik!!!da lamer aku carik jam camney...takder untok bopren2..neh untokkk dirikk aku senirik~walopun cam jam oang JANTAN~aku pedulik haperrrr...da aku sukerrr...ngeh3~


(haaaa...tuh mulerla tuhhh nak syak wasangka kunun beli kat boprennn(padahal takder pon manusia yg syak wasangkanyer..ngeh3...)nehhhh untokk BAPAK akuu hoccayyy~neh kiree untokk balas segala pengorbananyerr kat akuu..motippp?????????)


nehh untok NENEKK hakuuu....amacam????ader stail???dia layan haihil jerkkk..(aku tpooo jerkk..sekian harap maklom)


(tetap x bley tinggal...menda aku nak mencekek~kayepsi...(motip nehh pon nak tayang???????)ske ati aku la kannnnn~wink~

2 comments:

  1. yg penting perfume tu da tinggal setengah botol..hanye dilla saje yg mengerti mengapa

    ReplyDelete