Thursday, December 10, 2009

ooohhh!!!suar jin kuu!!!!


salam...
haduhhhh!!!!!sunggoh gumbira hatiku inehhhh dikala suar jean ku yang seminggu lepas KETAT nak MAMPOS macam sarong nangka tuh SKANG neh da macam ader ruang2 udara dahhhhh~tapi ckittttttttttttttttttt jerklaaaa...takdelaaa aku nak kne tahan napas aku selama 18 harkat dahhhh~
Aderkahhh misi DAYET aku yang hangat tayik kebau nehh bejaya???????????????

Aderkahh mmg pagi2 suwar jin aku akan mengembang @PEHA aku yang mengecik mengikot cuaca sekeliling??????????????

phewwwww~petanyaan yang blehh MEMAIGRENNKANNN pale hotakkk akuu~(kununnyerrr la akuuu nehhhh~)

YANG PENTENGGG!!!!!MISI DAYETTT KU INEHH AKAN TEROS DIPERJUANGKANNN!!!!!hongga2!!!!(sambel pegang batang mop....MOP tauuuu!!!!!!!bukan laen...ngeh3....chowwwww!!!!!!!!!!!!

(tu diaaa aku yang pasan dirinya da kurus ckittttt waloponn hakikatnyerrrr YA ROBBANAAA!!!!!sila abaikan segala teknik pencahayaan yang salah yang buat gamba nehhh buwok nak MAMPOSS!!!!!

aku yang santekkk!!!!!!awwwwww(buwekkkkkk!!!!)

No comments:

Post a Comment