Tuesday, December 29, 2009

my pren..acu..

salam...
Last week,kawan aku acu ader msg aku cakap nak datang umah aku kat dungun nehhh...dia ckap adik dia nak daftar uitm untuk kemasukan bawu n tatau nak mintak tlong saper..kebetulan aku ader kat cni...dia mintak tlong aku...aku ponn aperlagiii!!!melonjak kegembiraan la kannn...yerlaaa...atleast ader kawan2 sudi datang kat tempat aku nehhh....aku pon ok jerk..kebetulan aku pon x bz lagik n mmg ader jerkk kat umah...

pastu smalam dia sampai umah aku...nek bas kol 6 sengah petang..dekat kol 6 sengah pagi bawu sampai...gler lamer wehhh...dekat doblas jam nek bas....(aku nak heran aper...dlu aku pon camtuh...heheheh)haaa!!!luperplak aku nak setori..ekceli acu neh kawan aku taim diploma till degree..nm dia bukan acu....nm dia hanani..aku pon dengor oang panggey acu2..akupon panggey laa acu,..yang best nyer acu nehhh...spanjang aku knal dia,aku x penah tengok dia marah,ker naek hangen kerr CAM AKU ...cool jerk beb...n satu lagik...besday dia samer aku tauuu...hermmm..levly..awww~heheheheeh

aku n acu..


Elok pas aku solat subuh jerkk,acu kol akuu....aku pon bedesup stat henjen kete aku g amek dia...dengan baju kaften aku,mata dok tekelat2...raser cam x gerak jerk kete aku ~gilooo minah nehhh~ni satu aku gerammm nehhhh....bukan aku geramm ngan acu..tapi ngan pakcik drebar bas diyer..aku raser cam nak tumbok2 jerkkk muker pakcik drebar nehh patplohpat kali...blehnyerrr diyerrr benti kan kawan aku neh kat tempat tak sepatotnyerrr..si acu nehh da pesan kat pakcik KOYA neh,nak benti kat dungun...sepatotnyerrr bentilaa kat bus stand kerr,tempat yang ader teksi kerr,prebet sapu kerrrr,,kire yang x bahye la kannn..sbb bas neh nak terus ker kola tganu...NI TAKKK!!!!!!...betoi2 kat simpang jalan mn ntahhh dia campak kawan aku nehhhh..sian dowang..betoi2 tepi simpang kat ngan trefik lite...yang x dekk sebijik ghumah ponnn,yang kalo tetibe kne oang jahat datang nak tikam kerrr..saper nak tlonggg????PER JADAHHH nyer la pakcikk nehhh..aiii..geramm tol hakuu...siann kat kawan akuuu...(aku yang sangat telebey emo hokeh..)

acu n adik diyerrr...


pehtu,aku pon amek doang,n balik umah akuuu...aku neh beria dahh siapkan tempat tdo kat acu n adik dia,ingat dowang sampai awai...siann dowang leteh....aku ponnn..lepas sembang2 ckit..kasik mukadimah aper yang patot...shiunggggg,landinggg baekkkk punyaaa ateh katil...krooohh3...sambung membute la hakuuu...ngeee~(maafla wahai tetamu...sungguh kurang sopan kawan mu inehh)hikhikhik....

biler da agak2 bleh celik bijik mate aku neh(kol semilan)...aku pon siap2 g opis,n bawak acu n adik dia settlekan pendaftaran bagai smer tuhh...naseb la keje aku neh x banyakk n sempatla aku NGULOR-NGULOR g beli barang2 adik dia...baldi,bantal segala bagai...yerlaa...bawu2 dok asrama kann..gtu ler ghopernyerrrr..aku dlu lagi beriaaa..segala tv smer nak bawak..nyaris2 nak kne tampo da ngan mak aku prangai beria gtu...ngeeee~


bilek adik acu atas skali hokehhh...nak tecabot lidah hakuu punyer mengah nek tangge..adehhhh~


aku yang amat over hokehh posing kat katil owang~


hermmm...da selesai smer..da babai2..aku n acu pon bedesupp balik umah...(singgah dlu beli kepok lekor + satar 2 hengget...wat modal nak mencekek)...herm..ekceli..aku heppi sangat coz dapat tlong oang arini(terserlahh kesucian jiwaku inehh...uweekkkk)..yerlaaa..arini dowang susah..sok lusa saper tauu, time kiter plkk..so...x luakkk ponn tenaga kiter nehh bantu owang..herannn hakuu owng yang bekire NAK MAMPOS biler nak mintak tlongg...oang camtu kne dok dalam SPITAL MENTAL jerkkk...x leh idop bermasyarakat...(tetibe emo plak hakkuu)...untuk acu n adik diaa..harapp hamponkann laa dosa2 kering2 ku ineh kalo x bagi layanan yang SUPERB kat kowang ekkk...aku hepi sangat koang dapat singgah di teratak sewa ku inehh...kikikik....k lahh..chowwwww~

pis pis kacang pisssss u'oll....wink~

No comments:

Post a Comment