Sunday, December 27, 2009

sayer sker baju ini!!!!!!


salam...
allu sumerrr..disebabkan arini kat opis bosann x dek keje...dok melanguttt jerkkk...bek aku layan belog...sementara aku pri neh kan..nati da stat kelas aku kne mengaja,student pon masok balikkk...mmg kompom berabukk laaa belog haku nehhh~habok setebal mn???kompom 2 setebal bedak kat mker aku yang biler sanbern biler men pantai...kulit aku nehhh,x g pantai xperr...x yah pakai bedak pon taper...kire nak kater x yah kesah sangatlaa nak kne bermasker bagai,beskrap aper menatang smer tuhhh....aku pakai bedak bebi pawder jerkk.TAPIII!!!kalo da muler menggatal,meggedik aku nak g pantai...x kire la g mandi ker,rendam buku lali kerrr,mmg aku x lehhh!!KIM SALAM BANYAK2...mmg kejap jerkkk kulit hakuu macam tenggiling kne bakor...(aderker??/)...itamm cam keling juai kambing...(pelikk la hakkuu)...jadikkkk.........bilerr da muker aku mengalami kesulitan yang sebegitu ruperrr...aku pon menepek2 laaa muker dengan segala bagai bedakk..azabnyerrr aku raserr...maka dengan ituuu!!!!JANGAN HARAPLA lamer2 aku nak g pantai..kejap taper...tapii kalo nak soh berhongga2,berjimba bagai kat ctu....mmg aku kasik JELINGAN MAWOT jerlaa kat saper yang ajak aku tuhhh~woit2!!!!choi2...aper aku merepek nehh wehhh!!!!aku nak citer mende lenn..tetibe pasai bedak laa..muker laa pantaii laa PEHALL lu minahhh???hadoiiii....(uppsss..sorii..sengaja tukor topik japp...awwww~)

okehh bebalik ker kepompong asal kiterr yer tuan2 puan2 makcik2 pakcik2..segala tok nenek smer...aku bukan nak citer aper pon pasai entri kali nehh..tadi tu jerkk...tetibe arteri pulmonari aku begetar2 nak citer merepek2...ewwww~okehh...aku sbenanya sukerr sangat baju aku seketol nehhh(mintak ampon kat cikgu bahse mlayuku kerana kecemerlangan TATABAHASAKU amat terserlah)...walopuunn kekadang biler aku pakai baju nehhh,BAPAK punyerrr GEMOKK GEDEBAB akuu raserr..(hakikatnyerr tetap nak mengaku kuwuss..giloooo)...tapi aku sker sangat...sbb aku mmg sukerr wana itam putih...n dengan hati tawadukknyerrr aku behajat tema kaler kawen aku nak wane itam putih nehh..lantak khauu la nak kater taik cicak ker,taik sesumpah kerr...ader aku kesahh??auchhh...( ader paham incik WAN!!!sayer nak wana itam putihhh okehh tema kawen kiterr..ewwwww~...sayer sunggoh perasan hokehhh...maliuuu i...(sambil tutop muker ngan bantal )..keh laaa..tu jerkkkk...tanak cakap aper dahhh...(dengan perasaan x besalahnyerr tutop citer neh terus...sangat firaun hokehhh)...byee...chowww~

pritt!!!prittt!!!(sound ipek bunyik wisel)PERHATIANN!!!!...ini adalah AMARAN KERAS utk saper nak mengusha gambo2 di bawah inehh sbb bijik mata anda mungkin lari kedudukann paksinyerr...SBB???haaa...model yang knon memperagakan baju kat bawah nehh sangat tak bertauliah dan membajetkan dirinyaa sangat JELITA(padahal mmg jelita pon kann...dush3..tumbok 3 kali kat muker)...chowwww~



seeeee!!!!!punyerrr gedebabb nyer aku pkai baju nehhh~TASUKER!!!!!ko hengat ko chumel camneyy???(sambil mengingatkan dri seniri)






awwwwwww~~~~sayer raser sayer amat JELITA(feeling ala2 aku neh miss woll)..uwekkk!!!uwekkk!!!!muntah segaler isi perot...

No comments:

Post a Comment