Sunday, December 6, 2009

berinai nyer laah hakuuu.....

salam...
hi u'olls...hermm...bosan2 nehh tatau haku nak tuleh entri aper..mulala dok pkir mengarot2...tengok oang lenn syoknyerr la haiii dok hapdet blog....haku nehhh...hampehh...bukan aku neh takder mase wehh..tapi aku lagi syok baca blog2 oang...ngeh3...pastu bolg seniri.cett poddaa!!!!ngee

hermm..neh haku nak setori cket pasai hobi haku yang ntah pape nehhh~...naperlaa ekk haku minat sangat inai...sumer oang asek marah hakuu...asek pakai inai jerkk....start zaman aku skolah rendah sampai skang tahap yang da wajib kawen tapi x kawen2 lagi nehhh...aku mmg x putus2 pakai inai...pendekkan cerita kuku haku nehh mmg x penah lekang la inai...kne PERLI tuhhh...bese dah wehhh...tapi aku heran haperr..lantak deme la kannn....ngeh3..yang penting kuku haku berinai...wink~

HAAAA...neh alkesahnyerr gambo inai aku tuhhh...inai pokok tauu...siapp blend bagai...gigehhnyer la hakuuu~ngeh3...

Naper wehh haku neh menggiler sesangat pakai inai neh~ntahh haku pon tatau....nak kater nmpak cantek..x jugakkk...tapi tulaaa..naseblaaa aku nehh dpat sokongan yang MANTHOP gteww dari BUNDA terchenta ku...agaknyerrr wehhh haku neh ikot perangai dia kot kannn..tu yang dia x marah haku tuhh..heheheh...sampai tanamkan pokok inai kat blakang umah haku....mak..mak...sayang makkkk...TAPIII!!!!!!koang tauuu....sejak dua menjak n sejak jodoh haku berat sangat nehhhh....BUNDA terchenta ku da mula halang haku pakai inai???OH TIDAKKKK!!!kenapa bunda???kenapa???kia hoaaa mother????ngeh3...SENTAP haku dowhhh...u'olls tau naper...alsan mak aku,dia kater nati tadak oang nak kat aku....yerlaaa dok tengok kuku berinai jerrrr...saper nak wehhh..PADAN MUKER HAKUU!!!!

abehtuuu da aku minatt kannn..nak wat camnerr....tapi kann..pkir betoi gak wehhh..sbb tuhh aku takder PAKWE kannn...MOTIP??????elehhh..pedulik haper hakuuuu(kater aku)...aku nehh pulakk kalo berinai bukanyyer reti satu dua jari....nahhh..hamekk koo!!!!!doploh jari aku pakai..sampai ker kaki2....ngeh3...GILER KANN hakuuu?????/yang pentingg aper kengkawannn?????PEDULIK HAPER HAKUUU!!!!wink~

taraaaa~jariku berinai..ngeh3....

AMARAN KERAS OLEHH BUNDAKU...."KAKLONG..HANG JANGAN DOK GATAI2 PAKAI SERKOP SEMUA INAI TUH MACAM OANG NAK MENIKAH..."itulerr kesahnyerrr naper haku pakai kat kuku jerkkkk..niat di hatiku mmg nak serkop semua dahh jari haku tuh....kang kater anak derhaka plakkk...xpasal2 inaiku takder kaler..ngeh3...

No comments:

Post a Comment