Thursday, December 10, 2009

sian ker padan muker????

salam....
nehh aku nak setori ckit kat u'oll pasai satu mende neh~petang tadik..aku g la kedai roncet kat tepi ghumah haku tuhhh...aku pon...kedebuk kedebak(sawon efek bunyik bukak pintu kete)...stat hinjen kete(tatau nak wat sawon efek)bedesuppppp...pi kedai tuhhh....tujuan ku hanyer duwe...beli seprey riksek(pasai nyiamok kat ghumah aku neh beribu2 lemon,pehtu beli topap kat adek kat aku yang kununyerrr gaji kakak dia neh beriban2 nak beli topap kat diyerrr...naseblaaa aku nehh kakak yang solehah gtewwwwww~awwwww....

woccay..sambong citer balik...aku pon masoklaa kedai roncet yang banyak kuceng tuhhh(haduhhhh~pantang betoi hidop aku biler tejumpe makhlok2 yang kununnyerrr chumel nehhh...eeee!!!!x suker2!!!)...pastu nmpak laa aku makcik lipstik merah neh(mmg la merahh kann,x kannla nak lipstik ijau plak kann)tapiiiiiiiiiii....lipstik diyerr tuhhh..masyaallahhh...merah x hengat!!!!naik silau mater aku neh(naseb x buter jer mate haku neh~)aku pon watler rondaan macam polis pencen dalam kedai tuh~pastu maser aku nak bayor kat macik lipstik merah neh....haaa~maser nehla segalanyer bemule...jeng jeng jeng~tadi tuh intero jerk...hehehehe..
(kunun2 sedang memikiorler neh~)ngeh3


al kisahnyer...heheheh....datang la sowang budak laki neh kat macik lpstik merah..(makcik neh yang ala2 miss world gtu dok kat konter sambel dok layan citer cucu betong...) ...dak laki neh comot yang amat...macam bawu lepas bekubang dalam lumpor gtu...bedebu satu badan..umor lebeh kuwang dalam 10 tawun camtu...yang aku kununnyer behemah neh bagila makcik lipstik merah neh layan dlu budak comot neh..tekial2 lar aku kat tepi tuh..sambil layan cucu betong gak..hehehehe..

>makcik lipstik merah :>>>>ha..mung nak mende(knun aku neh spekang tganu la weh)

>dak comot:>>>mokchi,rokok se!!!!!hok danhil wok(x paham,wat2 paham la wehhh..hentam jerk translet gini)

>makcik lipstik merah:>>>>>tadok2!!!!mn buleh bebudak beli rokok~balik2!!(baca dengan nada kemarahan sebanyak 4 harakat)

>dak comot:>>>>bukang hok sayer...hok abang sayer punyer..buleh la mokchik...(muker menagih simpati)

>makcik lipstik merah:>>>hok abang mung ko,bapok mung ko..nenek mung ko....sayer dok juwa rokok neh ko bebudak dok cukop umor!!!!(gler menyahot seruan kerajaan machik neh)g balik nuh~!!!!(tone kemarahan semakin tinggi iaitu 8 harakat dah)

>dak comot:>>>>huk aloh mochik neh...nak beli rokok jer pong,bukang dadoh...(betoi jugak wehhh)nok sebatang jaa..

>makcik lipstik merah:>>mung dok reti bahse ko???aku dok mau bui ker mung(betoi ker aku translate neh)balikk!!!!(macik yang pakai lipstik hebat neh mula menengking~)

aku yang dok tekial2 kat ctu kononnyer x dengar pape neh sentap wehhh...tekejot aku macik neh punyer tengking kat budak tuhhh...pastu aku mmg x paham dah aper dia cakap....dalam bahse dia kannn....aku paam takat tuh jerlaaa...yang aku paham dia kater da miskin tuhh balik...pastu dia ader sebot kotor...aku tatau la aper dia cbe sampaikann kannn...yang aku tauuu mmg tone kemarahan dia tuhhh da telebeh harakat dah sampai kucing2 jalanan kat tepi tuh pon tesentap...

BUDAK COMOT TUHHH???????????????????

dia pon blah jerrr sambel mulot dok mengomel aper ntahhh...marah2 jugaklaa...TAPII!!!!!neh aku x bleh blaa...aper yang makcik tuh marah sangat sampai dia balik sebijik bawang kat budak tuhhhh,(kedai neh pesen mmg letak bawang kat konter,pelik aku)...mengong jugak makcik nehhhh~aku plak yang HANGEN!!!!...sampai baling bawang pehal????aku nehh nak beli bawang sebijik pon dok bekire2...dia hengat tuh bola besbol????budus~harap lisptik jerk merah menyala~

APERLA SALAH BUDAK TUHH KANNNN?????
beli ROKOK jer ponnnn...salah mmg la salah...bawu dajah pat da brani beli rokok,alasan jer aku raser dia kate abang dia soh beli...mmg muker dak tuhh pon mmg da macam perokok TEGAR dahhh...x pasal2 mmg kne bakor kedai makcik tuh malam neh~

TAPIII!!!!!!!!!!!!!
x yah laa si makchik lipstik cap aper nehhhh nak hina2 dak tuh,cakap itu ini...sampai
KENE BALING BAWANG!!!!!!!!!Budusssssss~(bukan aku nak kuang hajo cakap makcik tuh camtuhhh,tapi dia sbgai oang tue x payahlaa nak tengking2 macam oang bawu pas MONOPOSSSSSS!!!!!!!!!!!!(tapi aku raser mmg da monopos dahhh)CAKAP LEKLOK KAN BULEHHHHH!!!!! budak tuhhh pon x la bengang sangat kan~x deklaaa BODOH BEBENOR budak tuhhh sampai x paham kannnn....aiiii...heran haku masyarakat MALAYSIA nehhh~

(makhlok2 kat luar saner,x yahhla isap rokok~kang kne BALING BAWANG!!!!..wink~


Maka dengan itu....aku pon bayor barang aku n blah dari makcik mulot PUAKA TUH~sblom g aku bagi kater2 akhir ckit~makchik....LIPSTIK BAWU KERRRRR?????ngeh3...
p/s:sila abaikan pesanan terahir yang aku BOLD kan tuh kat makcik tuhhh...(hengat aku neh berani sangat ker wehhhh????ngeh3


4 comments:

  1. nak tanya.. makcik tu pakai bwg besar ke bwg merah?? hahaha.. tahap marah yg melampaui specificatn tuh.. klaka tol..

    ReplyDelete
  2. hehehe..suka pict "dont' smoke" tu..cute~ ^_^

    ReplyDelete
  3. kak afad~haruslaaa bawang besar yang mahal tuhhh~x tercapai akalku betoi ngan makcik WENG neh~naseb tak baling bawang goweng!!!upsssss...wink~

    ReplyDelete
  4. syada~thanks dear....heheheheh,,pict aku suker x????ngeh3

    ReplyDelete