Monday, December 21, 2009

kalah pada cinta~

kenaper dengan diriku ini????selalu kalah pader cinta~mungkin ini yang dikatakan balasan aper yang aku telah buat..seblom neh aku lukakan hati seseorang...aku x bagi dia peluang untuk tunjuk kemampuan diri...aku telalu ikotkan keegoan aku yang seberapa mna neh~knaper diri aku ni//?KNAPER???biler da di depan mater aku tak reti nak menghargainya...bila da hilang baru aku tegedik2 tehegeh2 nak balik kat diaa...skang nehh baru aku raser aku sanggop bekorban aper saja untuk diaa..tapi knaper tak dlu??????skang da lambat dilaa..LAMBAT!!!!x gunee dah ko nak merintih sekarang...dia pon da oang lain...da mmg tetulis agaknyer takdir hidup aku camni...selalu dirundung pilu....knaper oang len bleh jer bahgiaa???ader pasangan masing???aku??????KNAPER AKU PERLU CAMNI?????KALAH diri seniri ngan CINTA....tapi aku pecaya.aderhikmah smer ini....

mak slalu pesan"oang yang baik Allah akan pertemukan kiter ngan jodoh yang baik..."tapi aku baik atau jahat????inilahh permainan hidup~kiter takkan dapat aper yang kiter nak dan dugaan akan datang silih berganti~TAPI!!!mampukahh aku mengharungi semua ini~walo aku kering air mata sekali ponn..aku takkan dapat diaaa...haruskahh aku terus menangis....

walau sebesar mana dugaan datang x kire pader kerja or diri senir..aku KUAT n MAMPU mengharunginyerrr TAPI!!!kenaper aku begitu lemah n KALAH PADA CINTA?????????????????


hanyer tinggal kenangan~aku redho segalanyaa walau hati ini terus menangis~

TAK BISA MEMILIKI...by SAMSONS

Apakah yang engkau cari
Tak kau temukan di hatiku
Apakah yang engkau inginkan
Tak dapat lagi ku penuhi
Begitulah aku
Pahamilah aku

Mungkin aku tidaklah sempurna
Tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku
Mungkin aku tak bisa memiliki
Dirimu seumur hidupku

2 comments:

  1. da boley stop kot post entry ade gambo mamat ne.. kang aku nak kang... haa.. jagee...

    ReplyDelete
  2. mmg kalo ckp lagi mudah dr buat..tp, kak dila still kna tabah.. just remember, Allah temukan kite dgn seseorg yg salah, supaya kite lebih mghargai die yg terbaik buat kite.. dan He will give us things that we need, not that we want.. biar kite terluka sekarang dr kemudian hari, and pd mase tu dah tlewat utk kite prbetulkan segalanya, kan?
    just be strong kak dila~ you still have frens n family that certainly love you.. XD

    ReplyDelete