Thursday, December 24, 2009

diyer blanjer...wink~

salam~
hai u'olls....tadi tengah dok beronggeng2 dalm umah ngan kak julie..tetibe kami dengor ader owang gegor2 pntu pagor ghumah kami...dalam hatii~haduhhh..makhlok mn plak nehh datang malam2 buter nehhh(padahal x buter sangat..bawu kol 8 lebey)jengok puner jengokk ghopernyerrr si izwan( MUSOH KETAT ) kami....hikhikhik...nak aperlagikkk laa mamat nehhhh~akuu bawu nak feel2 merindui kekaseh hatikuu..awwww~datang plakkkk oang tuwe nehh...aku hengat cina sbelah mintak sewa ghumahhh....kak julie yang tengah goweng ciken wing kat dapor cepat2 nyorokkan ciken wing tuhh takot kne mintakkk~ngeh3...

aku~ ha!!!ko nak aper???(aku kat grill umah..maleh nak kua bukak pintu pagor..so..aku jerit jer sekuat2 alam)..

izwan~ aku lapor!!!ader makanan???/(aku agak dahhh..aku dah kate!!!takder mende len dia datang umah aku)

aku~woiii!!!ko hengat ghumah aku neh WELFARE????????takdek2....kitowang dayet(padahl dok goweng ciken wing tadik)....

izwan~ alaaa..lapor neh wehhhh~makan jum..(aku muler nak pasang plan jahat)
~ makan sate jom!!!ko blanjer..aku takder duit!!(dalam keadaan jerit sepeti tadi coz aku mmg x bukak pagar darik tadi...(aku sangat jahat disitu yerr)heheheh...jomla wehhhh..aku ngidam nak sate nehhh~aku x penah raser duwet gaji ko(dan dan aku wat sore cedey)

izwan~ haa..yerlaaa2 jom..cepat..aku kasik 5 min jer siap...(mangai...bekire nak mamfusss mamat nehh)nek kete ko wehhhh....aku da blanjer..(hantu puaka betoii!!!!nak perabeh minyak kete haku no 1...cissssss~

aku pon tekedek2la siap..sajer lambat2 bior padan muker diyerr....kak julie plak dok cari port sowok ciken wing,..lalalalaalal~

stelah ditengking2,dijerit bagai cam oang mati bini kat luar umah..bawulaaa kitoang pon kuaaa~wahahahahaha...padan mukerr khauuuu iwannn!!!!!!!!pastuu..kitowang pon gerak carik kedai sate...dalam kpala dok pasang niat jahat nak oder air paling mahal nati...oang da blanjer kannn..per lagikkk...dia plakkkk tetibee cam tauu jer aku dok pasang angan2 jahat....(budusss betoilaaaa)...aku pedulik haperr..ader aku kesahhh~ngeh3...pastuu da sampai...tetibe..wow!!!!banyaknyerr'lawok2' leh cuci mater..bagaikan sorgaaaa laki2..hikhikhik(tetiibe tingat plak kat en bf aku...ampunn en bf kuu...aku akan setia dengan muuu)ngeh3...gedikkssss..awwww~

kami pon aper lagikkk!!!terjahh kedai sate!!!hongga2!!!!(melangkah ngan penoh keayuann sambil memikirkan maner toilet tedekat sbb pewot aku skang neh di alam perhitungan n penderitaan)...phewwwww~

AMARAN KERAS!!!....mengucap dlu sbelom tengok aksi2 telampau kami begambo..maksod sayer..MEREKA(kak julie n iwan)hehehehe..sayer sopan2 ajerrrr..ewwwww~yo!!cekidaut....














yang pentinggg!!aku mmg sangat hangen tengok gambo akuu...buwokkkk!!!neh smer gara2 makhlok benamer izwan nehhh(uppssss...samer plak ngan nm en bf sayerrr..awww)...x dan2 soh siap..x sempat aku nak belek muker kat cemin hikmat akuuu~eeeee!!!cam nak tumbuk jer rase mamat nehhh~naseb dia blanje...tepakse aku wat2 senang hati + riang ria dengan dia~padahal...eeeeeeee!!!!membare!!!!

No comments:

Post a Comment